Gjilan.AL

G-Lan City

Përfitimet shëndetësore të agjërimit të mbështetura shkencërisht

Agjërimi mund të sjellë disa përfitime shëndetësore, duke përfshirë humbjen e peshës, përmirësimin e kontrollit të sheqerit në gjak dhe uljen e inflamacionit. Mund të ofrojë gjithashtu mbrojtje kundër kushteve të caktuara si kanceri dhe çrregullimet neurodegjenerative.

Agjërimi është treguar të ketë shumë përfitime shëndetësore, nga humbja e peshës deri te funksioni më i mirë i trurit, shkruan burimi Healthline përcjell Gazeta Shneta.

– Promovon kontrollin e sheqerit në gjak duke reduktuar rezistencën ndaj insulinës

Disa studime kanë zbuluar se agjërimi mund të përmirësojë kontrollin e sheqerit në gjak, gjë që mund të jetë veçanërisht e dobishme për ata që janë në rrezik të diabetit.

Në fakt, një studim në 10 persona me diabet të tipit 2 tregoi se agjërimi me ndërprerje afatshkurtër uli ndjeshëm nivelet e sheqerit në gjak.

Ndërkohë, një përmbledhje tjetër e vitit 2014 zbuloi se si agjërimi me ndërprerje ashtu edhe agjërimi i ditëve alternative ishin po aq efektiv sa kufizimi i marrjes së kalorive në uljen e rezistencës ndaj insulinës.

– Promovon shëndet më të mirë duke luftuar inflamacionin

Ndërsa inflamacioni akut është një proces normal imunitar që përdoret për të ndihmuar në luftimin e infeksioneve, inflamacioni kronik mund të ketë pasoja serioze për shëndetin tuaj.

Hulumtimet tregojnë se inflamacioni mund të përfshihet në zhvillimin e kushteve kronike, të tilla si sëmundjet e zemrës, kanceri dhe artriti rheumatoid.

Disa studime kanë zbuluar se agjërimi mund të ndihmojë në uljen e niveleve të inflamacionit dhe promovimin e shëndetit më të mirë.

Një rishikim i 18 studimeve zbuloi se agjërimi me ndërprerje mund të zvogëlojë ndjeshëm nivelet e proteinës C-reaktive, e cila është një shënues i inflamacionit.

Disa studime kanë zbuluar se agjërimi mund të ulë disa shënues të inflamacionit dhe mund të jetë i dobishëm në trajtimin e kushteve inflamatore, siç është skleroza e shumëfishtë.

– Mund të përmirësojë shëndetin e zemrës duke përmirësuar presionin e gjakut, trigliceridet dhe nivelet e kolesterolit

Sëmundjet e zemrës konsiderohen shkaku kryesor i vdekjeve në mbarë botën, duke llogaritur rreth 31.5% të vdekjeve në mbarë botën.

Ndryshimi i dietës dhe stilit të jetesës është një nga mënyrat më efektive për të reduktuar rrezikun e sëmundjeve të zemrës.

Disa kërkime kanë zbuluar se përfshirja e agjërimit në rutinën tuaj mund të jetë veçanërisht e dobishme kur bëhet fjalë për shëndetin e zemrës.

Një rishikim zbuloi se agjërimi alternativ ditor mund të zvogëlojë nivelet e kolesterolit total dhe disa faktorë rreziku për sëmundjet e zemrës tek njerëzit me mbipeshë në krahasim me një grup kontrolli.

– Mund të nxisë funksionin e trurit dhe të parandalojë çrregullimet neurodegjenerative

Megjithëse kërkimet janë të kufizuara kryesisht në hulumtime mbi kafshët, disa studime kanë zbuluar se agjërimi mund të ketë një efekt të fuqishëm në shëndetin e trurit.

Një studim i vitit 2013 në minj tregoi se praktikimi i agjërimit me ndërprerje për 11 muaj përmirësoi funksionin e trurit dhe strukturën e trurit.

Studime të tjera të kafshëve kanë raportuar se agjërimi mund të mbrojë shëndetin e trurit dhe të rrisë gjenerimin e qelizave nervore për të ndihmuar në përmirësimin e funksionit njohës.

Për shkak se agjërimi mund të ndihmojë gjithashtu në lehtësimin e inflamacionit, ai gjithashtu mund të ndihmojë në parandalimin e çrregullimeve neurodegjenerative.

– Ndihmon humbjen e peshës duke kufizuar marrjen e kalorive dhe duke nxitur metabolizmin

Shumë dieta eksperimentale kanë bazën me agjërim në përpjekje për të humbur peshë.

Teorikisht, abstenimi nga të gjitha ose disa ushqime dhe pije duhet të zvogëlojë marrjen e përgjithshme të kalorive, gjë që mund të çojë në një rritje të humbjes së peshës me kalimin e kohës.

Disa kërkime në kafshë kanë gjetur gjithashtu se agjërimi afatshkurtër mund të nxisë metabolizmin duke rritur nivelet e neurotransmetuesit norepinefrinë, i cili mund të përmirësojë humbjen e peshës.

Në fakt, një rishikim i literaturës tregoi se agjërimi gjatë gjithë ditës mund të zvogëlojë peshën trupore deri në 9% dhe të ulë ndjeshëm yndyrën e trupit gjatë 12-24 javëve.

– Mund të ndihmojë në parandalimin e kancerit dhe të rrisë efektivitetin e kimioterapisë

Studimet e kafshëve tregojnë se agjërimi mund të jetë i dobishëm për trajtimin dhe parandalimin e kancerit.

Në fakt, një studim më i vjetër i minjve zbuloi se agjërimi alternativ ditor ndihmoi në bllokimin e formimit të tumorit.

Pavarësisht këtyre gjetjeve premtuese, nevojiten studime shtesë për të parë se si agjërimi mund të ndikojë në zhvillimin dhe trajtimin e kancerit tek njerëzit. /Gazeta Shneta/

 

 

 

The post Përfitimet shëndetësore të agjërimit të mbështetura shkencërisht appeared first on Gazeta Shneta.